Overview

Charmant en rustiek

Het mooie Leveroy, oftewel ‘Leivere’ zoals de Limburgers zeggen, is een charmant plaatsje met een rustieke en landelijke uitstraling. De authentieke kern van dit kleine dorpje ten zuidoosten van haar gemeente Nederweert is omgeven door een weelderig landschap in het omvangrijke buitengebied. Groene velden strekken zich uit zo ver het oog reikt, afgewisseld met pittoreske bossen en kronkelende beekjes. Dit maakt van Leveroy een ideale bestemming voor natuurliefhebbers, wandelaars en fietsers.

Beleef Leveroy

In de rustige leefomgeving van Leveroy kunnen de kinderen naar de plaatselijke basisschool. Daarnaast heeft Leveroy een eigen bakkerij, een gastrobar en een café. Maar ook voor het verenigingsleven is er plaats in Leveroy, met zowel een voetbal- en tennisclub, een paard rijvereniging en natuurlijk de schutterij en fanfare. Overige voorzieningen vindt u 2 kilometer verderop in de nabijgelegen kern van Heythuysen. Naast een aantal supermarkten voor de dagelijkse boodschappen kunt u hier gezellig shoppen in het winkelcentrum met een divers aanbod en voldoende parkeergelegenheid.

Leiverse Velden fase 3

Op een steenworp afstand van fase 1 en 2, zal de derde fase van Leiverse Velden worden gerealiseerd. Dit nieuwbouwproject bestaat uit 9 starterswoningen, die door de variëteit aan gevelkleuren een dynamisch geheel vormen.

• Status Te koop
  • LocatieLeveroy, NL